آرينآرين، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

برای پسرم آرین

جوانه زدن اولین مروارید پسرم

1394/12/12 20:04
نویسنده : سمیه ساردینی
295 بازدید
اشتراک گذاری

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز                                                      فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز    

                                                    فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

سلام نازنینم.بالاخره اولین مرواریدت سر زد. مبارکت باشه عزیزدلم.خیلی تو این مدت اذیت شدی. بیشتر شبها به محض اینکه خواب میرفتی بیدار میشدی و گریه میکردی و در طول شب هم هر یک یا دو ساعت با گریه از خواب بیدار میشدی. اصلا خواب راحتی نداشتی. اطرافیان همه میگفتن این ناآرومیها به خاطر دندون درآوردنه. هرچیزی رو هم که جلوی دستت میدیدی سریع میبردی داخل دهانت و چون مامانی دوست نداشت شما خدای نکرده مریض بشی مرتب اسباب بازیهاتو میشست.

یک روز که عزیزجون آش درست کرده بود و خاله مونس داشت بهت آش میداد گفت انگار یک چیزی خورده به قاشق ، فکر کنم دندون آرین هستش. منم که کلی ذوق کرده بودم فورا رفتم دستامو شستم و با انگشتم لثه پایینتو لمس کردم دیدم که بله یک دندون کوچولو سر زده بیرون. همه اونجا خوشحال شدن.

امیدوارم بقیه دندوناتم زود بیان بیرون و اینقدر اذیت نشی نفس مامان. باید بهم قول بدی همیشه مسواک بزنی و از دندونای قشنگت خوب خوب مراقبت کنی.

پسندها (1)

نظرات (2)

بانو
13 اسفند 94 7:09
سلام وبلاگ زیبای دارین برای افزایش ترافیک وبلاگتون راهکارهایی دارم به سایت من سر بزنید موفق باشید
مامان ابوالفضل
18 اسفند 94 15:01
الهي عمه به فدات خرگوش كوچولو انشااله هميشه سالم باشي